piatok, novembra 27

Lavish


Recepty majú tendenciu upadnúť do zapomenutia, hlavne u mňa, keďže moja pamäť v tejto oblasti nie je najlepšia ale sú dezerty, na ktoré sa zabúda len ťažko a v rámci spomínania si poďme zopakovať krásny, slávny lava cake, ktorý je hriešne, vysoko čokoládový a vnútry sa roztewká ako žhavá láva.


Robila ho mamina v nových špeciálnych nádobkách. Môj recept bol lajcký, nepresný ale chutný, ako som podrobne napísala už dávnejšie.

Naučila som sa však, že čokolády nikdy nie je dosť. Vážne. Kvôli tomuto som šla špeciálne do lidla, kúpiť kvalitnú (50%) ale lacnú čokoládu na varenie a kúpila som celých 400 gramov. Čokoláda takto rozpustená (s kokosovým olejom a maslom a mliekom) bola naliatá k múke, vajíčkam, cukru (netreba veľa) a kakau pre ešte výraznejšiu farbu. Dokonca som aj kypriaci zabudla.

Naučila som sa tiež, že usledovať si čas môže byť náročné a že keď dáte do bochníku toľko veľa čokolády, chutý rovnako skvelo a rovnako čerstvo na druhý deň ako v deň pečenia.

Takže prajem veľa zdaru!





Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.