utorok, októbra 27

What a Vegetable


Tak táto prvá kráska tu hore je niečo úžasně jednoducho lahodné. A tie variácie ... Stačí ošúpať zeleninu (u mňa to bola tekvica, mrkva a zemiaky), nakráajať ju na hranolčeky, obaliť v zmesy oleja a korenia a viola!!! Po pol hodinke v trúbe je táto nečakaná chuťová bomba len vaša. Na vrch si môžete dať syr (kalórie, čo už) alebo tofu (som vegetariánka a toto vraj má bielkoviny) alebo nejaký dip/omáčku/kyslú smotanu.




Kto povedal, že praženica je klasika asi nestretol mňa. Ja si do svojej praženice vždy pridávam niečo špeciálne a nie som ani nad čerstvou mrkvou, rajčinami a sezamom. Je to ideálne keď prídete domov z vysokej, doma nikto nič nenakúpil a ste lenivý ísť do obchodu =D.



Táto zelenina je s ryžou a teda áno, asi sa dá nazvať rizoto. Osobne tomuto typu jedla moc neholdujem ale dá sa pripraviť aj za sparťanských podmienok z mrazeného mixu zeleniny a za pár minút hotového sáčku ryže. Slovom: comfort food. Keď máte málo času ale nechcete až tak poľaviť na štandardoch - rýchle, jednoduché a jednotlivec-friendly.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.