štvrtok, apríla 23

Shirtinator - keď tričko, tak kvalitné a unikátne



Bol to taký môj mini sník. Vlastné tričko, špeciálna, všetkým viditeľná vyhláška "som knihomoľ" - chcela som štýlové, úžasné tričko s ktorým by som sa mohla vyihrať a hrdo ho nosiť po ulici.

Lenže nič čo som našla nesplňovalo moje požiadavky!

Až do kým ...



Shirtinator je široko a do niekoľko významných štátov rozšírená spoločnosť, sľubujúca (okrem iného) jednu jednoduchú a pritom zložitú službu - vlastné tričko s potlačou na želanie.

Priznám sa verejne a otvorene, dokážem byť snob, veľký kritik a s tým, že som perfekcionista nie je úplne ľahké splniť moje želania ale po vyhotovení a poslaní objednávky musím povedať, že shirtinatoru sa to zatiaľ podarilo.

Poďme ale k samotnému návrhu a priebehu mojej objednávky ...

Prvým no nie úplne najdôležitejším krokom je určite výber trička. Táto služba ma nesmierne potešila pretože mám menší problém s klasickými tričkami používanými na potlač a to vo výške límca. Možno som jediná no typický výstrih je mi nepríjemný a takéto tričká už dlho nenosím.

Shirtinator?

Ten má tak veľa druhov tričiek/košel/mikín a iného oblečenia až som si nevedela vybrať!

Nakoniec mi však kurzor padol na sympatickú Stelu, príhodne s modrou farbou (moja obľúbená).

Vybratím trička sa dostávame do creatoru, jadru celej stránky kde spočíva celá mágia a takmer jediné obmedzenie je tu vaša predstavivosť. Veď len pomyslite! Každý jeden detail trička je len a len na vás!

- Od 3 do 18 farieb s reálnymi fotkami k pozretiu!
- Desiatky populárnych motívov na rôzne témy!
- Okolo 20 štýlov písiem, aspoň tridsať rôznych farieb + špeciálne art písma a hneď niekoľko typov ohnutí textu ktorý môžete natočiť a zväčšiť ako sa len vášmu srdcu zažiada!

Veľmi dobre spracované, no ja som šla na to trošku inak.

Vytvorila som si vlastný obrázok s písmom na inej online stránke a potom tento obrázok vložila priamo do creatoru. Táto stránka napriek všetkým vymenovaným pozitívam nie je všemocná no vie vám tú všemocnosť prenechať takže v konečnom dôsledku si na tričko môžete dať vážne ČOKOĽVEK.



K obrázkom by som mala asi poznamenať, že treba kvalitné. Ja som mala najprv len ani nie megové (viď ten dole) a zrazu mi to len píše, že nedostatočná kvalita! No nebola som nadšená no opäť som šla na danú stránku - canva.com - a spravila si obrovský, kvalitný design, ktorý som si až následne upravila na správnu veľkosť. Stránka tvrdí, že treba pod 4 mega no mne to načítalo aj ten 7 megový takže kto vie kde je pravda =D.



A ktorá žena by odolala byť na chvíľu módnou návrharkou?!

Ja, napriek svojej ľahostajnosti k móde teda nie =D.

Máme tu teda vlastné tričko a vlastný nápis na vlastnej pozícií vlastného trička. Môžeme si teraz tričko obrátiť zo všetkých 4 strán a proces pekne zopakovať.

Moja kombinácia (rada by som to držala ako tajomstvo ale som tak nadšená, že nedokážem!):

biele tričko pre lepšie vyniknutie dvoch super obrázkov a dva malé nápisy na rukávoch



Následne, keď som bola s tričkom spokojná a čísielko s eurom na konci trošku =D stúplo, som sa pobrala na formality, aké nájdete v každom internetovom obchode. Meno, adresa, spôsob platby ...



Vyplniť tieto údaje by nemalo robiť problém vyplniť a to nikomu a keby aj hej, vraj majú skvelý zákaznícky servis takže len im zavolajte a oni vám už poradia.

(1.deň) Po vyhotovení objednávky prišiel potvrdzujúci mail s podrobnosťami.

(2.deň) Následne prišiel ďalší mail, oznam o poslaní motívu do výroby.

(5 deň) Ďalší mail ma informoval o úspešnom vyhotovení objednávky a prebratie kuriérom.

(6 deň) Kuriérska služba ma informovala, že tričko je na ceste (prichádzalo zo zahraničia).

Ja sama som ako blogerka využila možnosť dostať tričko výmenou za propagáciu a úprimné a podrobnejšie hodnotenie celého procesu. Tričko (s nemalými vrtochmi a drobnôstkami) by ma vyšlo tak na 36 eur.

Prišlo mi to istú dobu veľa, ja som skôr šetrivý typ a nerada utrácam peniaze kde nemusím ale povedala som si, že ak dobre zarábajúca žena môže mať "tuctové" šaty z unikátnej značky, keď žijeme v dobe kedy stačí dať na kus oblečenia istú nálepku a cena vzrastie aj 5 násobne, je takéto unikátne a len, len čisto VAŠE tričko s fotkou cenovo veľmi rozumné. Koniec koncov, ceny sa počítajú podľa určitých cien takže čím čím jednoduchšie tým lacnejšie a naopak. A štýlové tričká z bežných, populárnych obchodov stoja podobne a pravdepodone také isté nosia ešte tisíce iných.

navyše má stránka super akcie zo zľavami, ktoré môžete nájsť napr. na ich 

(5 eur zľava pri prihlásení sa na newsletter - chystám sa využiť pri druhej objednávke - mikine =D)

a kopu inšpirácie na ich
alebo

Shirtinator týmto pádom vidím ako ako skvelú stránku na akýkoľvek jedinečný produkt či už len s nápisom alebo aj fotkou, či už ako darček alebo tak ako u mňa sebavyjadrenie, či už hrnček, plyšáka, podložky pod myš alebo šiltovku ...

Stránky sú bez známky pochybností prehľadné, stránka je na 100% dôveryhodná, široko známa a s množstvom skúseností. proste dosť výhod, ktorých zoznam (ak som vás stále nepresvedčila ja ;) nájdete aj na ich stránke.

Shirtinator sa zdá ako logická voľba.

Čo jediné by mi napadlo zmeniť trocha feedbacku. Keď pozerám hociaký produkt na hociakom internetovom obchode, nejdem ani tak po informáciach ale názoroch čitateľov. Čo lepšie zpropaguje produkt ako jeho reálny užívatelia a čím viac tým lepšie. Navyše, keď majú program pre blogerov a youtuberov - prečo to nevyužiť a nedať tieto názory, ktoré môžu obsahovať praktické rady a tipy, ktorým sa prípadne treba vyvarovať, nechápem prečo už táto sekcia neexistuje ... Pridať k tomu možnosť pre obyčajných zákazníkov, aby si zarobili 5% zľavu za svoju vlastnú recenziu produktu a majú úžasnú základňu, ktorým výsledkom neodolá žiadny zákazník. Majú recenzie na heuréke no ja, čo som cez ňu nešla mi sú také hodnotenia na nič.

Mne teraz už len zostáva čakať ako obstálo vo vytlačení môjho krásneho špeciálneho motívu. Sama si ešte v hlave preberám, či som to nemala tak tak inak či onak, či som nemala dať to či ono písmo väčšie, či som nemala pomôcť týmu návrhárov a aj vlastnému tričku trochu viac. Neviem. Ostáva mi len čakať a premýšľať.

A som veľmi, VEĽMI zvedavá, ako to celé dopadne ...

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.