utorok, apríla 14

Friend Zoned - Belle Aurora

17948485

Nikolai Leokov never thought he'd fall in love with the only girl he's ever befriended. 



Po skutočnom úspechu s autorkinou knihou Willing Captive, ktorá bola vtipnná a zaujímavá, som neváhala a prešla na ďalšiu sériu, tešiac sa ako budem sledovať celé to trápenie, ktoré s kamarástvami s príťažlivosťou vychádza.

A sklamala sa.

Prvú noc (nechcela som sa od knihy odpútať) som sa nechala opantať. Bolo to zábavné, hrdinka bola sympatická a aj keď drobné a nedôležité, stále sa niečo dialo.

Potom sa zobudím, začnem čítať znovu a chcem si od tej presladenosti a naivity niečo obúchať o stenu. A to niekoľkokrát.

Ako som už popísala svojej spolužiačke, od chvíle čo sa uzavretý playboy a jeho kamoši stretli s Tinou, všetko zrazu bolo samá dúha, objatia a slzy.  A to bohužiaľ myslím smrteľne vážne. Najlepšie to asi vyjadruje tá scéna kde hlavná hrdinka vidí staršieho muža na druhej strane ulice ako sa prehýba či či a keďže je taká dobrá duša tak ako šialená vybehne do premávky, s flašou vody a milo hrkútajúc mu pomôže prestáť ťažkosť na srdci. Ako inak, táto osoba je strýko hlavného hrdinu a hneď jej povie aká je úžasná a jedinečná. Asi treba dodať, že tento strýko je obávaný a dlhodobý člen gangu čo zabíja bez mrknutia oka. Už stačilo len aby jej do cesty neprišiel nejaký zranený vtáčik aby sa všetci mohli rozplývať aká je roztomilá napriek škaredej minulosti.

Moja asi najobľúbenejšia vlastnosť bola, že vedela piecť =D.

Dej minimálny a jednoduchý, hlavný bol vzťah a aj tu to bolo najprv o tom, že sú priatelia a preto neboli oficiálne spolu a potom sa na niečo naštvala aby sa mohol kolosálne, nezabudnuteľne ospravedlniť. Takže ani tu neboli žiadne problémy, skôr jedna šťastná scéna za druhou plus pár úplne dojemných momentov ako to mali všetci hrdinovia v knihe ťažké v minulosti. Aby sa nepovedalo, že je plytká ...

2 diel som ale začala čítať pretože to bolo o jednej zo zaujímavejších postáv a zvedavosť vyhrala.

Ghost - duch (pomenovaný podľa Caspera - ako, vážne?!) je uzavretý a nevrlý. Hej, Tina samozrejme pomohla a zrazu sa aj on objíma ale stále je to tajomný typ čo len čaká kým mu neprehrabeme skriňu s kostlivcami len aby sme na spodku našli jeho krásne, ružovučké srdiečko romantika.

Nat je zase brutálne úprimná a spolu sa neznášajú (teda až na ten incident pred rokom kde mali taký ten wild monkey vertikálny aj horizontálny ... tanec. A znelo to fakt príšerne lacne.

Ako teoreticky ...

NEbolo to tak zlé. Hrdinovia si zvládli udržať istú, malú ilúziu odtiahnutosti a celej tej "som pokazený/á" a sarkastická/ý ale stále zostal úžasný štýl a také"šťastne až naveky" že ani snehulienka sa tak dobre nemala.


Všeobecne to nevidím dôvod odporúčať. Asi len ak ste práve čítali nejakú príšerne ale vážne SMRTEĽNE hrozne VEĽMI smutnú/depresívnu/temnú knížku a potrebujete trochu reverznej psychológie a šťastia.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.