štvrtok, apríla 16

Eyes turned skyward

23562877
For once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will long to return…”
Rebecca Yarros, Eyes Turned Skyward



Paisley (20 rokov) je chodiaci adventný kalendár s jednou chybičkou - na konci na ňu nečakajú darčeky ale možná smrť a tak sa snaží s pomocou listu úloh dožiť svoj život naplno - tak ako jej to len jej slabé srdce dovolí.

Na pláži však zistí, že nebol tak dobrý nápad ísť k moru keď nevie plávať no absolútne nádherný krásavec ju našťastie celý čas pozoruje a v pravý čas jej do pľúc vdýchne život.

Problém? Hneď dva.

Ona už priateľa má a aj keby bola ochotná to s ním skúsiť - ako mu môže dovoliť zhorieť spolu s ňou?

Osobne sa mi kniah veľmi páčila. Postavy mali niečo do seba, zápletka bola dostatočne zaujímavá a vytvárala napätie a aj keď som Willa zo začiatku nemala rada, pochopila som ho a celkom sme si sadli. Dosť realistické ale dosť romantické - čítanie bola príjemná jazda a bez váhania dávam

4 mačičky


Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.