nedeľa, apríla 22

Potešenia, povinosti

O mne, o písaní v bolestiach.

Image result for no pain no gain

Nasledujúce riadky píšem v bolestiach ale tak také už písanie niekedy býva. 

Niežeby som to zažila pred tým ale...

Normálne samozrejme sa treba vykašľať na písanie ale dnešné písanie neznieslo odkladu - bolo totiž do školy.

DOSIAHLA SOM

992 slov

Začala som PO ÔSMEJ VEČER.

A je to ESEJ.

A BOLELO TO. Doslova.

Jednoduchšie povedané, som borec. 
(A masochista?)

A hej, stále je to písanie, stále sa tým učím a rastiem ako spisovateľka, že, ŽE?!?

NOVINKY

Konečne som sa dokopala napísať ten papier z literatúry, ktorú som včera čítala a ktorá ma tak inšpirovala, až som napísala včera ten dlhý článok.

TIP

Ak máte ako ja prirodzenú averziu k športovaniu a telesne namáhavým aktivitám, tak sa im vyhýbajte konzistentne. Alebo aspoň ak niečo také začnete, nedokončite to.

S mojím životným štýlom a po ďalšej ceste autom, ktorá trvala hodiny, som akosi skončila pri záhradkárčení a sadila som zeleninu, čo by bolo super keby som sa pri úplne posledných rastlinách z 30 (z 30!!!!!!!) príliš nezohla a niečo si nenatiahla. A po tom som ešte robila palacinky a písala ten papier. V bolestiach.

Bola to sila vôle (a miera bolesti, ktorá nebola tak crippling), čo to dokázali.

Doma to ale neskúšajte.



Lúči sa,

ubolená spisovateľka.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.