streda, mája 10

(príliš?) Zdravé raňajky



Niekedy má človek chuť na zmenu.

A niekedy človek hodí veci do mixéra a potom na panvicu a... veci začnú byť zaujímavé.


Predstavte si, že ste v obchode. Pravdepodobne, ale nie nutne v obchode so zdravou výživou. A zraz narazíte na uličku/poličku so semiačkami. A potom každý jeden druh bachnete do košíka.

Nie, nespravila som to ale asi takto vyzerala moja miska prekvapivo chutných, určite zdravých raňajok.

Sú tam pomixované! ľanové semiačka, ktorú sú vraj zdravšie než chia. Je tam mak a jeho železo. Slnečnica. Vločky. Trstinový cukor. Na tekvicové som už nesiahla ale tá možnosť tam bola.

Banán, čo si budeme hovoriť, situáciu dosť zachraňuje.

Ale úprimne, aj tak je to zaujímavá kombinácia - nasýti, dodá vitamíny a vždy necháva priestor vašej predstavivosti/chuti/preferencii. 



Aby som sa ale vrátila k mixéru - tu je.


Viete čo sa stane keď to mixéra hodíte ľanové semiačka, bryndzu, špenát a vajíčko a olej a cesnak?


Toto.

Je to zelené, prirodzene slané, zdravé a ak vám nevadí mäkká textúra, excentricky chutné. 


Ak by ste skúsili inú kombináciu, určite dajte vedieť.


Čerešnička na záver (ktorej som zabudla odfotiť výsledok):

Kukuricovo-cottage.cheese-placky

Sú nadýchané. Krémové. So špaldovou celozrnnou múkou zdravé. A zaujímavé.


Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.