streda, marca 9

p.i.z.z.a



 Najjednoduchšie a najchutnejšie recepty sa ako množiny radi prekrývajú a akokoľvek ne-novinka to je, tieto slimáčiky som "objavila" len nedávnejšie a už od prvého pokusu urobili dojem.

Koniec koncov, čo je lepšie než nenáročný recept založený na pravej pizza chuti s mnohými variantami, veľa tečúcimi slinkami a krátkou dobou zjedenia.

Hneď od začiatku sa spoliehame na rýchlosť, takže lístkové cesto som kúpila (stačí aj to malé, na štrúdlu, už rozvaľkané. chladené v roličke).



Natrela som kvalitnejším rajčinovým pretlakom.


Osolila, pokorenila, poliala troškou oleja.






A potom tri/dve rôzne príchute som na cesto nasypala.

Tento snack neznesie príliš veľa surovín. Cesto je krehké, jemné a keď som dávala olivy alebo špenát, všetko bolo čo najviac nakrájané. A časť zostala aj len starý pretlak aj syr. Je to kombinácia ', ktorá nikdy nesklame ale určite musím vyskúšať aj variantu s kukuricou alebo možno aj brokolicou ...?



Jediný trik spočíva v tom nechať cesto napuchnúť. Treba menšiu teplotu a dlhší čas, aby aj vnútroné záhyby vypiekli a neostali surové.

Môže byť trochu piplavé, nakrájať to celé a preniesť a namazať vajíčkom a upiecť. To záleží aj od zručnosti a skúsenosti ale toto je typ jedla, na ktorý môžete prizvať aj deti.







No a tu to máte.

Jednoduchosť krása.

To sú pizza slimáky.




Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.