streda, januára 27

Opakovanie matka inovácie




 Málokedy sa mi podarí veci zopakovať. Veľa receptov, ktoré na blogu vídate zostanú presne tým čím sú a ich hviezdna kariéra často končí hneď po ich dychberúcom single, nezavítavajúc na naše tanieru už viac.

V tomto článku vám ale ukážem, že opakovanie je matka nových vylepšení a variácií.

Ukážem vám, čo sa stane keď mám zopakovať svoj vlastný recept a

vytvorím tým prirodzene niečo úplne nové.

-------------------------------------------

Prvým receptom z minulosti sú



Sú jednoduché ale hriešne chutné a dokážu byť aj skutočne zdravé

 

Nový "recept":

ošúpané, pokrájané zemiaky
ošúpaná mrkva
(prípadne moje nové obľúbené sladké zemiaky k tomu)

sú všetky spolu v miske poliate olivovým olejom a posypané korením odkiaľ idú do rúry dať sa piecť aby boli ku koncu posypané syrom a na šalát

mrkva čerstvá
rajčiny

bryndza
(tento raz som dala niečo iné ale nespomínam si čo =D)
smotana

ako nátierka

A na to opražené orechy a opražený sezam



"čínska" polievka je verzia Xy ale vždy sa v nej nájde niečo nové
je jednoduchá, je chutná a je to taká lepšia verzia tradičnej zeleninovej s rezancami

Tá prvá bola možno najautentickejšia s papričkami a vajíčkom.
 

Ale ani tento bažant nezaostáva vo vynaliezavosti, keďže tak ako väčšina mojich jedál pozostáva z toho čo sme v tú chvíľu mali doma.


Je  tam mrkva a samozrejme rajčiny.
Sú tam prúžky zemiakov a hŕstka
Sú tam slíže a na dochutenie "luxusná" vegeta ...

Všetko uvarené tak tradičnejšie, pekne od praženej cibuľky až k tofu na vrch




Tento krásny macek je snom a to zabudnutým a dlhšie nedosiahnuteľným.
Moje neskoršie pokusy nikdy nedosiahli jeho slávu.


Ale veľkosť sa dosiahnuť dá.
(díky sestra, že mi kradneš recepty =D)
 

 A chuť nechýba, keď nakrojíte zemiaky a vložíte do nich ...

Viete čo? Tu je pôvodný recept, ak treba.





 Pre zaujímavosť, k takýmto neskôr iným receptom patrí aj tento syr.




Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.