pondelok, júna 29

Never (say) Never a Cracked

Popri objavovaní Londýna som nemala moc času zahrabať nos do knižiek no predsa len tu mám pár kúskov, ktoré začali proste tým, že cesta vlakom mi trvala aj pol hodinu.

24378015
Prvou sériou, ešte nanešťastie nedokončenou, je séria Never, Never od myslím známej Colleen Hoover a v spolupráci s Tarryn Fisher ...

Napísali jednu kratučkú no veľmi zaujímavú sériu s jednoduhcým heslom: nikdy, nikdy.

Nikdy nezabudni na náš prvý bozk. Nikdy ťa neprestanem milovať.

Takéto a iné heslá by boli v normálnej knížke krásnym, mašličkou korunovaným klišé ale je tu jeden problém.
Charlie a Silas si absolútne nič nepamätajú.

Predstavte si toto. 

Dievča uprostred triedy. Akoby sa práve zobudila. Nič nedáva zmysel pretože nikdo okolo jej nepripadá povedomí. Netuší čo tam robí. Netuší kde je. Netuší KTO je.

A potom príde do jedálne, sadne si k svojmu vraj frajerovi a ... a v jeho očiach zbadá presne ten istý vystrašený výraz aký má ona sama.

Never, never malo všetky príznaky typickej preemotizovanej teenedžeroviny, ktorá je kópiiou ostatných a nikdy by sa v živote nestala, aj keď to je contemporary.

Silas bol niekedy žiarlivý macho. Charlie bola mrcha. Bolo to na strednej škole, hral sa tam fotbal a sociálny rebríček je tu ako podľa pravítka.

Lenže oni nič nevedia. Charlie vie celý text nejakej blbej pesničky ale vlastnú sestru by bez pomoci ani nepoznala. Silas presne vie kto je aká celebrita no ani netuší kde býva.

A presne o tom to celé je. Napriek miernej dráme, je to úžasne napínavá a KRÁTKA novela s dvoma ďalšími pokračovaniami a ja som sa mala PROBLÉM otrhnúť. A tretí diel vyjde až toto leto ...

Odporúčam .... !

--------------------------------------------------------------------------

17345314

Goodreads

Ani neviem čo ma v ten deň prinútilo pridať si ju do maybe listu na GR. Určite však viem, že šla stiahnuť ľahko a tak sa ako inak ocitla v mojom počítači a nieskôr aj trojčlenom týme čítania do Lodnýna.

Aká to chyba ...

Jedna baba žije v blázinci. Aspoň na istý čas. Nebojte, vybrala si to sama. Ona je totiž zlá, zlá osoba. Požiera duše a bez nich neprežije. Prečo je tam? Lebo mala mamu a na počesť jej pamiatky sa snaží nejesť dobrých ľudí a jeden duch chce aby potrestala chlapa z blázinca. Čo nečaká je, keď po krvavom a popisnom akte, zlé dievča vyjde a natrafí na silných chlapov. Samozrejme sa im vysmeje a samozrejme, že ju takmer zabijú no čuduj sa svete, zlé dievča zachráni rytier v lesklej zbori alias unudený, boja chtivý teenager čo ako inak chce vykynožiť celú jej rasu lenže zlé dievča nevie, že vôbec existuje viac takých ako ona a v snahe nájsť odpovede sa s týmito Templármi vydá spať na základňu.

Zlé dievča je totiž nielen zlé ale aj zvedavé a arogantné.

Samozrejme nikdo nič nepodozrieva aledémoni ju chcú naspať.

A celá kniha je o tom ako sa snažíme odhaliť tajomstvo okolo hlavnej hrdinky. Čo je pekné dokiaľ som nezačala čítať a nezačali ma nudiť všetky tie uistenia ako je ona zlé dievča a nevidela ju pokukovať po jej záchrancovi ...

Nič pre mňa. Nie moc zaujímavý štýl. Hrdinka vôbec nie zlá no práve tá snaha a fakt ako je zlá až zrazu je dobrá (ale je  dôvod!) mi nesedí. A vedľajší hrdinovia milí no stále, nič moc nového.

Jednoducho ma kniha nezaujala. Bodka.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.