17. 5. 2015

Krémujúca list(k)ová ovocná torta na studeno



 Studená torta s plátmi z lístkového cesta, s vanilkovo-smotanovým krémom, lesným ovocím, banánom a neskôr aj piškótami.


 Rozvaľkala som lístkové cesto na pláty a vykrojila koliečka.


Dala som to upiecť.


 Problém nastal keď sa to scvrklo a zrazu nestačilo všetko pokryť =D.


Vymiešala som cukor a pravý vanilkový cukor (to biele si nevšímajte, poučila som sa, že škrob sa musí tepelne upraviť aby zapôsobil =D)


Cukor som dala aj ku kyslej smotane.


A potom tam šiel ASI =D vanilkový, studený puding. Alebo to bola šľahačka ... ?


Plát teda šiel na formu a na to krém.


A banány.


 A zase plát.

A krém.

A lesné ovocie.
 



 A na to zase krém.

A na vypchatie a udržanie na bok piškóty.


A rovno aj zvyšok banánu


A na to plát a posýpka čokolády
(20%! Som takmer zaplakala ako je to nekvalitné)



 Vyzeralo to fajn.


A chutilo to ešte lepšie.



Takže toť vše.

Dúfam, že sa páči a inšpirujete sa =).