nedeľa, mája 17

Krémujúca list(k)ová ovocná torta na studeno



 Studená torta s plátmi z lístkového cesta, s vanilkovo-smotanovým krémom, lesným ovocím, banánom a neskôr aj piškótami.


 Rozvaľkala som lístkové cesto na pláty a vykrojila koliečka.


Dala som to upiecť.


 Problém nastal keď sa to scvrklo a zrazu nestačilo všetko pokryť =D.


Vymiešala som cukor a pravý vanilkový cukor (to biele si nevšímajte, poučila som sa, že škrob sa musí tepelne upraviť aby zapôsobil =D)


Cukor som dala aj ku kyslej smotane.


A potom tam šiel ASI =D vanilkový, studený puding. Alebo to bola šľahačka ... ?


Plát teda šiel na formu a na to krém.


A banány.


 A zase plát.

A krém.

A lesné ovocie.
 



 A na to zase krém.

A na vypchatie a udržanie na bok piškóty.


A rovno aj zvyšok banánu


A na to plát a posýpka čokolády
(20%! Som takmer zaplakala ako je to nekvalitné)



 Vyzeralo to fajn.


A chutilo to ešte lepšie.



Takže toť vše.

Dúfam, že sa páči a inšpirujete sa =).

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.