streda, apríla 29

Unpackaging - Shirtinator #2



1 očakávanie.
2 obrázky.
4 maili.
6 dní trpezlivosti.
 Ako to dopadlo?

V deň kedy som myslela, že príde, som sa dozvedela, že zásielka sa posiela až zo zahraničia a cez službu Intime som si pozrela podrobnejšiu cestu svojej zásielky a vedela, že zajtra je ten deň. Bola som si toho vedomá už od rána, aj keď nie vždy vedome. Povedala som babke, nech balík očakáva a potom sa divila nad piatimi SMS od kuriérskej služby, hovoriacej to isté - balík dnes príde.

Volal mi. Kuriér, myslím. Na hodine slovenčiny. Potom napísal SMS, keď som z pochopiteľných dôvodov nezdvihla =D. Povedala som mu, nech príde kedykoľvek a pár krát ešte skontrolovala, či neodpovedal. 
Balík ma čakal hneď pri dverách.

Balík?

Najprv som bola vôbec zmätená, či je to ono. Bolo to také malé! =D


Ale tak je to tričko - koľko priestoru niečo také potrebuje? Nie moc, to je isté. A balík vyzeral v dobrom stave, nepoškodený rovnako ako jeho obsah.


Roztrhnem vrch a nedočkavo ale s obavami nakukávam. Moje srdce pri tom pohľade zaspieva.


 Vyberem a potvrdzujem si, čo som už pred tým vedela - stredné slová sú málo viditeľné (moja chyba) ale nie nečitateľné - len nevynikajú.


 Objavujem letáčik s návodom.


Obzerám si, všímam. Zadný nápis svojou silnou farbou pochopiteľne presvitá no keď si ho oblečiem nebude vidieť takže stále nič, stále žiadna vada.


 Spokojne si ho primeriavam.


Skontrolujem rukávy.
 


A ako inako blečiem, lebo v 3D oblečenie hneď inak vyzerá.
Dokonca si výnimočne spravím aj Selfie =D!



Tričko krásne sedí. Látka je makkučká, tenká čo určite pomôže v lete, aj keď hrúbka možno nesadne každému - priedušná, aj keď sa z boku, kde nebol obrázok zdá trošku priesvitná a strih mi sadne veľmi prirodzene. Pohodlné z každého uhla.

Nápisy vydarené. Veľkosť (L) sedí ako uliata, nechávajúc práve toľko priestoru aby nebolo príliš obopínajúce.

Môj design sa premietol inak než pôsobil v creatore. Hlavne čo sa týka veľkosti no po oblečení sedel presne ako som chcela, aj keď sa po rozložení zdali medzeri veľké a umiestnenie som si tiež dobre zvolila. Na rukávoch to navyše pôsobí ešte väčšie než v creatore a rukávy ako také pekne dopĺňajú tématiku trička.


Celkové dojmy:

čas: rozumný vzhľadom ku všetkému = 6 dní
komunikácia s obchodom: ústretový
spôsob doručenia a balenie: kvalitné
design: skvelý (ako inak =D)
nosenie: ako uliate


Celkovo: skvelé tričko!

Odporúčam! =)

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.