utorok, marca 24

Výzva



Pozerať sa na stránku s Goodreads výzvy je povzbudzujúce aj depresívne. Thoughts provoking, to asi pekne charakterizuje. Na zamyslenie.

Tento rok som sa rozhodla trochu si povoliť ten menší tlak a namiesto rozhodného a konečného "za tento rok prečítam 200 kníh" si ciele volím po jednom a menšie.

Dala som si cieľ a priebežne, keď ho splním, zase chalenge updateujem.

Pozerajúc sa na stránku s výzvami, kde je nielenže moja výzva ale aj výzvy priateľov, neviem či sa mám priblblo usmievať alebo sa červenať.

Pozriem na prvé a hľa, 50 celkovo, zatiaľ žiadna. 
Potom 11 z 50. 
10.
6 zo 40.
15 z 50.
5 zo 40.
14 z 50.

Pozrem na svoju - 53 z 67.

Hmmm ...

Niečo tu nesedí.

Ako vravím, pozerať sa okolo vedie ako k slzám tak k smiechu: Na jednu stranu som borec a prečítala som už 53 kníh. Na druhú stranu som sociálny vyhnanec a prečítala som až 53 kníh.

Ešteže mám aj skutočne cool kamošov čo prečítali raz 38, raz 49 kníh.

Aspoň sa potom človek necíti tak divne.

Skôr celkom špeciálne =D.

Ale stále divne a out of place.

Sorry, tá anglina mi úplne lezie na mozog a každé druhé slovo mi napadá v angličtine a čo je ešte horšie, nie som si vždy istá ako to preložiť do mojej krásnej materčiny.


Keď už o tom hovoríme, mám hrozne rada všetky mačkovité šelmy a nedávno sa k nim pridala aj fascinácia vtákmi. A ich ekvivalentmi v angličtine. Bola to výzva ale totálne som si to užila. Sýkorka je swalow, vrabec sparrow, slávik nightingale, kolibrík hummingbird, škorec (alebo to bol stehlík?) je starling. A tým môj zoznam ani zďaleka nekončí.

http://s3.amazonaws.com/Supermarket/pictures/603426/bird.jpg


Slovom:

Zbožňujem vtáčiky a zbožňujem ako sa niektoré preložia do angličtiny.


To je tak z mojej momentálnej nálady všetko. Asi by som mala spomenúť, že som sa zatiaľ neprinútila vyhrabať tých pár fotiek jedál čo som nafotila, že mám urobiť prezentáciu o chorobách krvnej sústavy a tiež ma zaneprázdňuje príprava na ocenenie blog roka. To sú ďalšie moje výzvy.

Ale ako vidíte, s výzvami väčšinou problém nemám ...

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.