nedeľa, januára 18

2 typy


Vždy je mi ľúto každého rceptu čo sa nedostane na blog a tak sa snažím aspoň v krátkosti popísať každý pretože môj blog čo sa týka receptov je asi hlavne o inšpirácií.



Prvé typ je hlavne pre vegetariánov. Ja osobne dostávam rôzne pohľady keď máme doma rezne a každému je ľúto ak by som mala mať len zemiaky ale ak vám chutí tofu, táto dilema už vás trápiť nemusí.

Ja osobne mám rada bazalkové a keď sa to dá do cestíčka ...

Lahoda.

Môžete skúsiť.

a ak to dobre poznáte o to lepšie pre vás

Druhý je skôr môj expiremint a tu sú jeho výsledky:

Vyšľahala som šľahačku a zvyšok z nej dala k banánom s medom do mixéru.

Máme tu teda dve zmesi - hustý, krémový banán a nadýchanú šľahačku.

V hlave mi tá kombinácia znela úžasne a chutilo to veľmi dobre lenže to bolo také silné!

Vezmem mlieko s cukrom a miešam ďalej.

To nie je zlé.



Prídem ale o neviem koľko minút a smutne kukám na pomaly hnednúci drink.

Vezmem ho a hlboko ponorená v sérií Angelfire, položím na radiátor ...

Asi všetci si vieme domyslieť.

Takže skúste to dať radšej do chladničky.

Môžno z toho bude zmrzka.

Dokonca si myslím, že by to bolo skvelé do malých mištičiek ako banánový krém na dezert - hriešne rýchle a ešte poviete kamoškám ako je to ovocné čiže zdravé a pokiaľ viem banán pomáha niečo s mozgom.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.