nedeľa, decembra 21

Surviving Raine - Shay Savage


Mourning, innocent, 20 years old, soon-to-be-student, normal woman. Meet Raine.

Alhoholic, anti-social jerk with dark past, wearing moodiness like a shield. Bastian is a living wreck.

See what happen they end up alone, in the proverbial middle of the sea, on a boat. You won´t regret it. Hopefuly.





Neviem čo som čakal od tejto knížky no to čom som dostala ma prekvapilo. Na začiatku sa stretávame s naším rozprávačom. Bastian je ... kráčajúca pohroma ale v žiadnom klišé zmysle ako bad boy.

“I don't recall telling you I was anything other than a lunatic.” 

Bastian pije od rána do večera, ak alkohol náhodou nestačí proste kývne na nejakú babu.

“I give you my life, my love, my soul," I swore to her. "As long as I'm breathing, I'm yours. Even when I'm nothing than a fucked up dick, I still love you.” 

Neznáša ľudí. Kleje horšie než stavbár alebo námorník.

“How the fuck was I going to survive with this annoying, smoking hot bitch that I simultaneously wanted to fuck and kill?” 

A má diplom s anglickej literatúry.

“Forgiveness is the frangrance of the violet which still clings fast to the heel that crushed it.” 

Ó áno dievčatá, Bastiena si zamilujete aj keď ho možno budete chcieť zhodiť do mora ako krmivo pre žralokov.

“I love you, and I need you to love me. I want it…so, so much…I need it. Even though I think it would be better for you not to care about me, I need you too much to turn away from it. I’ll never walk away from you, Raine, I swear – I’ll be with you as long as you will have me.” 

Poznáte Greya? Viete, toho z 50 odtieňov šedej. Typický príklad umučeného hrdinu. Po tom ako som počula koľko ľudí Bastian zabil, v akých neľudkských podmienkach bol, ako s ak nemu celý život ľudia správali ... Zrazu vám všetky tie fňukny čo im "len" zomrel jeden rodič alebo "len" sa pridali do gangu, prídu trápne.

“You want to know,” I corrected. “The problem with that is you can’t ever un-know something. If I tell you, and you don’t like what I have to say, I can’t take it back…” 

Bola som zaujatá (intrigued) ako podala autorka chlapov POV. Po celý čas sa totiž silne točíme v Bastienovej hlave a neviem nakoľko je to realistické (autorka je žena) ale bolo ... zaujímavé =D .

“I looked in the mirror, which was usually a mistake. This time was no exception.”

Raine je síce skôr tichý a skromný typ, má však svoje hranice a vie ako kričať a byť zlá no pritom nestratiť svoju ženskosť v príbehu.

“Because I’m fucking terrified of feeling something for you, okay?” I screamed back at her, and my whole body went cold.” 

Celá kniha je dosť emocioálna, je dosť drsná, je dosť nechutná ... no tie dialógy a situácie ako dokážu nastať na takom malom kúsku vody ...

I loved mornings on the island. Fucking loved them. Emphasis on fucking.” 

Zabavila som sa. A vážne sa mi to páčilo. Ok, dávam tri hviezdičky no sú to veľmi pekné, zaslúžené tri hviezdičky.

Druhý diel bol ... mi menej sympatický no lepší. Rovnaký no iný.

Dokonca rozmýšľam, že prečítam ďalšiu sériu s hrdinom z druhého dielu. Hrdinom ako hrdinom =D ale Evan sa zdal ako rovnaký blbec a vraj je to krátke
takže asi tomu dám šancu =D.

"She's opened the door, and it might as well be a pair of those gigantic wooden double-doors that grace the front of some huge Bavarian castle because I'm coming in."
....

Ok - tie tri ďlašie dieli série prečítané =D. Ale skákala som - nebolo to tak dobré ale stále tam bolo poznať autorkin štýl. Evan je poškodený v trochu v inom zmysle a Lia je dračica.


Škoda, že tam nebolo opísané jeho stretnutie s Bastienom.

Prvá kniha bola asi najzaujímavejšia, ďalšie dve sú z väčšiny o živote gangstra čo ma až tak nenadchlo.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.