pondelok, decembra 1

Označovacie Meme - Tag

Možno poznáte, možno nie, ja som o tagoch priznám sa netušila. Ako fanúšik kníh mi boli dobre známe meme typu mesačná chvástačka a podobne, spojené s knihami no verte či neverte, s týmto konkrétnym pojmom oboznámila ma až moja sestrička keď si zakladala svoj blog.

Ďalším krokom sa stala /práve teraz stáva/ moja spolusediaca, môj protipól a synonymum spoločenského vyžitia - Aďka na jej blogu Aďulik Sun ktorá ma do vo svojom príspevku tagla..

Hodlám sa k tomuto postaviť ako k výzve, ako skúške niečoho nového čo pochybujem, že zopakujem =D. Držte palce.




Pravidlá : 
1. Musíte o sobě napsat 11 náhodných faktů.
2. Musíte odpovědět na 11 otázek, které vám dala blogerka, která vás tagovala.
3. Musíte zatagovat dalších 11 blogerek (musí mít pod 200 folowers).
4. Musíte napsat 11 otázek pro ty, které jste tagovali. 

Moje drahé slniečko iste odpustí, ak preskočím kroky 3 a 4 =D keďže jediný blog ktorý by prichádzal do úvahy je moja sestra a tá bola zatagovaná už v pôvodnom článku. V prvých dvoch sa preto posnažím a vypíšem.


Náhodné fakty:

  1. Po väčšinu roka spím zakrytá dekou aj perinou zároveň. Deku si okolo seba obalím ako kuklu a perina, inhibítor, spomaľuje unikanie tepla.
  2. Ako malá som mala hračku, plastovú malú tigricu s odlomeným chvostom ktorej som nakreslila na hlavu srdiečko permanentým fixom. V´daka nemu dokázala liečiť. Zmysel pre fantasy a fantáziu sa očividne nezaprie.
  3. Mám doma tri župany, ružový, šedí s bielimi hviezdičkami a bieli s fialovými bodkami. Kvôli svojej zimomravosti a nepriaznivej polohe izby v nich chodím od jesene do začiatku jary. Už aj prestali chodiť otásky či som chorá, nosím ich totiž stále.
  4. Ocino zbožňovala a zbožňuje musli od Dr.Oetkera. Často sme v minulosti kúpili aj niekoľko krabíc a ja som z nich potom stavala rôzne stavby a vešala na ne svoje hračky.
  5. Rozprávam sa s kocúrom. Lucky, ktorý bude mať dúfam zanedlho vlastný článok, je tichý no mne svojím spôsobom verný spoločník a ja ho rada oslovujem. Neprešlo to však do nijakého chorobného štádia =D, som introvert a ani kocúr nemusí vedieť čo sa mi mihá v hlave.
  6. Doma sme dlho mali marhuľu. Spája sa mi s ňou množstvo zabudnutých zážitkov z detstva, od hojdačky, cez kúpanie a grilovačky. No doteraz si pamätám ako som na ňu rada vždy liezla s bratrancom. Dosahovala sotva po vrch nášho dvojposchodového domu no celkom som sa na nej zapotila =D.
  7. Nad posteľou mám rámčeky s fotkami pre každého člena rodiny, obklopené suvenírmi z dovoleniek a podobne.
  8. Raz som spala v obchode čo predáva detský nábytok. Ocino bol vtedy vystavovať prívesy a ja som mu pomáhala. Mám prekvapivo živé spomienky na celé tie priestory, vrátane princeznovskej postele vo výklade. Ale tak celkovo tam bolo aspoň 10 postelí a vyskúšala som každú. Vtedy som tam prečítala aj celú Ghost Girl od Toney Hurley a pamätám si ako som s hrdosťou vedela naspämeť autorky každej knížky čo som prečítala.
  9. Nemám rada sladké ale zbožňujem ho. Keď napríklad Aďka donesie čokoládu, dám si tak tabličku, dve a dnes už ani dobrovoľne nekúpim žiadne cukríky a keksy - sú na mňa príliš sladké. Zato väčšina mojich jedál je sladká a aj po slanom jedle si vždy rada dám hocičo sladké, aj keby len pitie mne sa to vždy žiada.
  10. V mladších rokoch som rada sledovala bratranca hrať rôzne hry ako Zaklínač, Pána Prsťeňov, Counter Strike (a už si viac nepamätám =D). A keď som uneho prespávala, často sme si večer spolu zahrali Bulanci, vankúše s pištolami. Bola to vtipná hra, s krvou, perím a uspávankovou hudbou na pozadí a keď sme hrali proti sebe, vždy mal navrch.
  11. Na počítači mi sedí malá kravička s náramkom priateľstva ako čelenkou. Dala mi ju mamina a istý čas som ju aj nosila normálne von na lanku a točila ju dokola. Inak som na plyšáky nebola naviazaná ale viem kto mi akého daroval.
Odpovede:

1. Ako dlho sa venuješ blogovaniu ?

Od 7.3.2013 ak sa nemýlim. Pozerala som to nedávno a toto je dátum prvého príspevku.

2. O čom najčastejšie bloguješ ?

O jedle a knihách =D. To s knihami sa snažím vylepšiť pretože zatiaľčo recepty sa píšu samé, nad knihami - nad recenziami - musím sedieť a myslieť takže doteraz som skôr čítala a recenzovala len špeciálne knihy.

3. Aký máš sen spojený s blogom ? 

Tak tento sa ani nedá nazvať snom =D. Rada by som mala viac čitateľov čo sa zapájajú, ľudí čo ani nepoznám ale ktorým sa páči môj blog a okrem čísielka do štatistika aj zanechajú nejakú stopu pre mňa. Občas mám pocit, že môj blog moc ľudí nečíta. Ja chápem, že nie každý dáva komentáre ale jeden aspoň za mesiac nie je prehnané očakávanie.

4. Premýšľala si nad tým, že sa prekonvertuješ na YT ?

Nikdy. Ale teraz keď o tom stále počujem od teba alebo sestry normálne rozmýšľam, že natočím video. Uvidíme ...
 
5. Aké si dosiahla najvyššie vzdelanie ? Chystáš na VŠ spojenú s blogovaním ? 

Chystám sa na VŠ spojenú s literatúrou (dúfam). Takže sa možno naučím aj pár trikov ako vylepšiť svoje písanie a tým aj blogovanie.


6. Akú šialenú vec by si chcela skúsiť, no bojíš sa ? 

Nenapadá mi nič také. Ale keď už hovoríme o blogovaní, mám niekedy chuť pridať sa do skupín a dať všade svoj link na blog =D. Ja viem, som úplný anarchista. =D

7. Aký je tvoj najobľúbenejší youtuber/bloger ? 

Asi Luu alebo Judit

8. Koľko sleduješ blogerov ? Uveď príklad. 

Celkvo som ich náratala 19 a to po boome, dni kedy som hľadala akékoľvek blogy o knihách. Čítam len články čo ma zaujmú. Príklady: Sherilyn Fans, Lyn, Judit, Luu a potom tie ďalšie blogy, 1001 spôsobov ako do názvu zakomponovať slovo kniha. Ale neodoberala by som ich keby sa mi aspoň v niečom nepáčili.

9. Aká je tvoja najlepšia skúsenosť spojená s blogom ? 

Tých zatiaľ moc nemám, ak vôbec nejaké. Napadá ma jedine ten pocit, čo mám niekedy pri pohľade na blog, pocit hrdosti, možno naplnenia. Zatiaľ mi to zaň stojí aj bez fanúšikov =).

10. Stalo sa ti niečo trápne na blogu ? Čo to bolo ?

Nie.

11. Keby sa môžeš vrátiť späť. Začala by si znovu blogovať ? Prečo ?

Áno. Blog je, ako som napísala, aj forma deníka. Pripomína mi, koľko som toho dokázala a zároveň sa môžem vrátiť a pozrieť si recept čo by som rada zopakovala. Navyše je to forma umeleckého vyžitia.

Neviem či by som dokázala žiť bez písania či už knižiek alebo blogových príspevkov. Isté však je, že to robí môj život lepším.



Ďakujem Aďulik za tag a novú skúsenosť. Dúfam, že som nebola moc nudná. =)

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.