streda, decembra 17

Čo som navarila za tie dni


sexi fit špagety



placka čo nepotrebuje prílohu


raz keď som bola hladná


špenátové lasagne aj pre nemilovníkov špenátu (aspoň podľa mňa)



Poznáte tie maggi nápady čo máte cestoviny a len k tomu pridáte mäso a zeleninu?

No - ja som vegetarinánka a poviem vám, to mäso tam dať nemusíte =D.


Toto ste už možno videli - zase placka z múky/strúhanky/krupice/vajíčka a na to len obyčajná orestované zelenina. (zostala mi po magi nápadoch, stačí ju opiecť do hneda a s korením máte super mňamku za pár minút)


Tento brokolicový tanier vznikol preto, že po placke uvedenej vyššie som už lenivá na všetko aj na robenie falošného pečiva.

Takže som dala do vajíčok múku a strúhanku a soľ a naliala to na orestovanú nakrájanú brokolicu a ako omeletu potom jedla len tak samú.


Lasagne - špenát verzia

tak raz som robila lasagne, boli úžasné ale práve v ten deň som sa snažila skrotiť moju mániu s fotením a nemám teda fotot recept a návod ako ich spraviť znovu

Takže logicky podľa murphyho či kohoto zákona spravím ďalšie lasagne a tie budú o dosť iné. No veď prečo nie?

Ale hej, zmenila som to. V pôvodnom recepte som len nasekala v mixéri listy špenátu a dala to na bešamel a hotovo.

Tu som si robila aj sprievodnú omáčku - v rýchlosti:

cesnak olej


nakrájané rajčiny, pretlak


špenát


soľ, oregáno


omáčka plus bešamel


vrstiev že ich nespočítaš


syr


Boli chutné ale ten špenát sa tam strácal.


A špenát sa strácal aj v tomto grandióznom jedlo čo potom skúsila pripraviť sestrička.


Na trošku dosť oleji olivovom opražite nasekaný špenát s cesnakom.

Osolíme.

Pridáte uvarené (ale len tesne - aby sa nerozvarili na panvici) špagety.

Osolíme.

Pridáme štvrťky rajčín cherry - plameň udržíme len dokým sa rajčiny neohrejú - chceme aby mali teplotu miestnosti, nie aby boli teplé alebo nebodaj aby sa tiež na panvici varili.

No a na vrch som dala nivu.



Bolo to presne také chutné ako to vyzerá na obrázku. Aj som chcela fotiť no lenivosť je silný pán =D.

Takže to bol môj ďalší One night stand - rýchlovka a spŕška receptov na inšpiráciu a pre poriadok v mojich fotkách.

Páči sa?

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.