streda, októbra 1

un poco de espaňol


Aqui tengo dos varietas de comida typica espaňa y mi recepto especial. Estas no es mucho original pero nos gustamos. 



Toť ukážka môjho často prerušovaného lenivého vzdelania v pôdobivom jazyku paellančov. Vedela by som vám povedať ešte pár slovíčok ale vyššie uvedená gramaticky pravdepodobne zruinovaná veta je celkou dobrou ukážkou ako neďaleko dokážem zájsť čo sa týka konverzácie.

Ako som vyššie uviedla, recepty nemám zo žiadnej prírušky ani hodnoverného zdroja - je to taká domáca, slovenskejšia verzia ktorú som skolila dokopy a omáčka sa moc nelíši od tej ktorú používam na lasagne. Ale chutilo nám takže vám porozprávam ako to bolo.


Na naše krásne španielky potrebujeme:


zeleninu (čítať z obrázka viete =), rajč. omáčku, syr a ak chcete aj mäso.


potom čierne korenie, soľ, gril., olej a sójová (nemusíte, to len ja som chcela)



+ na obalenie tortily a taco kto má rád

A

potom jednoducho


olej, cibuľa



baklažán


rajčiny


papriku


udusené => predpripravené veci (kukura


a fazuľa)


korenia


omáčka


zatiaľ strúhaný syr


neskôr hriata bunda


naplnená


naaranžovaním


krásne obalená


aj len

tak


rozsypaná.


Och a keby chcete syr sa dá krásne roztopiť navrch.

Bueno aproveche!

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.