štvrtok, októbra 16

Beware! OverHealthy child´s nightmare! Cook on your own risk!



Jedného dňa ma tk prepadlo trocha kretívnej nálady a po zapojení a zahriatí pár mozgových závitov som sa rozhodla spraviť si palacinkovú slanú tortu a la lasagne. Mal tam byť špenát, nakoniec tam prišla aj brokolica, múka v palacinkách má o niečo viac vlákniny než bežne ...

V kocke, ak z toho chcete urobiť delikatesu, musí vám ruka s korením poriadne ujsť. Ak sa chcete stravovať zdravo no nehrýzť celé dni mrkvu, toto môže byť niečo pre vás.




základom sú palacinky: múka, vajíčko, soľ


a olivový olej =D


Nejaký ten špenát


krásne food procesorovaný


a tuto sa prosím pozastavíme mierne - mojou ignoranciou brokolica nebola uvarená ani ochutená

CHYBA!!!

myslím že oveľa lepšie by to bolo pripraviť ho ... no, zhruba takto

hlavne s ním niečo spravte =D


Výslednú zmes zmiešajte s rajčinovým pretlakom


a klasicky s bešamelom vrstvite

(bešamel už som robila sama nejedenkrát: do roztopeného masla múku, priliaťmlieko a úplne nakoniec muškátový oriešok a prípadne zamiešať syr)


a teraz omáčka


pekne jedno po druhom


ukončite niečím čo nestvrdne (bešamel/omáčka)


prikrite

ja som dala zpodok z druhej väčšej formy =D


varianta 2:





Potom do rúry


Pekne zapiecť


A potom už len pokrájajte na mesiačiky


bon apetit


Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.