pondelok, júla 7

Zázračné jednoduché muf finky s pôvodne maslovým a adiconálne banánovým krémom navrchu


Zmiešame cukor(trstinový), múku (já mám dve - bielu a vlastný celozrnnú), soľ a sodu bikarbónu/prášok do pečiva.



Zohrejeme mlieko s vanilkou(vým cukrom).


Zmiešame.


Vajíčka (aspoň 2)


Vzniknutú zmes som vyliala do ďalšieho amazoňáckeho tovaru.


Ten nám už pred tým pomohol dávať práve uvarený džem do zaváračiek a tentokrát sa osvedčil aj na domácej pôde - pri činnosti na ktorú bol predurčený.


Naplnte podľa ľubovôle, podľa toho ako veľké ich chcete mať.


Na vrch (aj keď pôvodne som chcela dať do) prišli čokoládové vločky.


Na krém si vymiešame maslo s cukrom.


Krásne do hladka.


Obrázok tu síce nie je ale potom som pridala aj banán a dodala tak tomu skutočnú šťavu!


Muffiny necháme vychladnúť (maslový krém sa vám inak začne rozpúšťať).


Môžeme ich povyberať z postieľok.


Ako vidíte vznikli nám pekné bublinky.


Dá sa pridať džem.


Ale aj samé sú skvelé.


Pri druhom raze som pripravovala po tichu (aby som nezobudila sestričkinu prespávačku) a vymiešala to len rukou a z bielej múky.


Navyše čokoládové kúsky boli vsypané do cesta a polka mala na spodu aj banánik =).



Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.