pondelok, júna 30

PanvicaKoláč Pero


Inak povedané PanCake Pen, vyššie znázornená priesvitná nádoba určená na grafickú úpravu gastronomického výkvetu ľudstva - palaciniek.



Tá ktorú som si kúpila v amazone a povedala že budme o nej referovať keď ju použijem. Takže tu to máte.

Samotné zarábanie palaciniek priamo v nádobe o ktorom som niekde čítala nebolo také zlé. Tvorili sa síce hrudky múky, bolo ťažké trafiť sa do otvoru ale dalo sa to rozmiešať veľmi pekne trepaním.

Čo sa týka presnosti písania, musíte si zvyknúť a určiť si najideálnejší tlak, správny uhol náklanu a podobné - proste to skúšajte dokiaľ nedokážete urobiť poriadnu rovnomernú čiaru.

Cesto som dala náročky tekutejšie ale aj tak sa nevytlačilo celé cesto, ktoré potom putovalo do odpadu.

Čistenie nebolo zlé ale dva závity musíte vyčistiť poriadne. Všetko, vrátane cucáčika hore sa dá odmontovať.

Moje podozrenie sa teda potvrdilo, TOTO rozhodne doma nepotrebujete. ALE ak máte doma malé deti zbožňujúce palacinky a chcete ich trebárs naučiť abecedu, môžete to skúsiť takto.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.