streda, mája 21

Zapeklito zapekané


Plnená rajčina a zemiaky zo syrom ktoré vďaka svojmu tvaru potešia nielen žalúdok ale i oko ;)

Fotorecept



Zemiaky si nakrojíme


buď len jednoduché zárezy ako ste mohli vidieť minule alebo do špirály.


Naplníme syrom 
(pred tým som plnila všetkým možným ale teraz som chcela len syr a aby sa upiekli poriadne musela som ich otvoriť tým že tam niečo vložím).

Pozor! na odrodu zemiakov - najlepšie sú mäkšie


Poukladáme na pečiaci papier.


Posolíme a posypeme syrom.

Piecť dáme s alobalom ktorý neskôr zhodíme aspoň pol hodinku.

(ja mám olivy pretože syry boli z špeciálnej zmesi)


Takto to vyzerá hotové. (dosť tuku ale ten tekutý som aspoň odliala =D )


Na náplň do rajčiniek som si zmixovala tofu (dala som celé ale bolo veľa) a konzervované biele fazule.


Pridáme zeleninu (ja som dala papriku, olivy a cuketu). Dokoreníme podľa ľubovôle.


Rajčinky odčiapočkujeme.


A vydlabeme.


Plníme.


A upečieme.


A máte to!

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.