streda, mája 7

Mnohovrstvá blaženosť


Palacinky pozná každý a na 99,999999% ich aj zbožňuje. Teraz vám v KOMPLETNOM NáVODE S FOTKAMI ukážem ako využiť ich plný potenciál. Na to nám pomôže okrem iného čokoládovo mascarpónový krém a ovocie.
Do múky


namrvte droždie


a zalejte ho teplým mliekom


a nechajte ho vykvasiť s cukrom


pridajte sódu bikarbónu/prášok na pečenie, štipku soli


a vajíčka


Cesto radšej nenechajte uležať moje síce krásne napuchlo ale ťažšie sa s tými bublinkami robili palacinky takže tým že ho nenecháte vykysnúť máte riedke cesto ktoré nabere objem až na panvici. Priznávam je to taký palacinko lievanec


ale kľudne môžete použiť vlastný recept - ide mi len o to mať ich čo najhrubšie


na krém rozpustte čokoládu v mlieku/smotane a nechajte VYCHLADNúť


do mascarpone


pridajte pár lyžíc cukru a kakaa


a vychladnutú čokoládu


a máme krém


ktorý natierame na palacinky


striedavo s džemom (banány boli prvý deň chutné ale na druhý už ani nie takže tie radšej dajte flabované s karamelom zvlášť)


výslednú tortičku dajte zapiecť do rúry dokým krém nebude vyzerať ako tam hore na obrázku =)

Bon apetit!

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.