pondelok, mája 12

1,2,3 - skúška


Všetko musí niekde začať a zdraviu prospešné "Raw" koláče si raz museli nájsť miesto na mojom to-bake liste. Všeobecná definícia mi ale príde navýsosť vtipná a musím citovať Romea - "Čo ružou zveme aj inak zvané voňalo by krásne" pretože nepečené koláče poznáme všetci a všetci ich máme radi. Zato rátať tam šaláty mi príde divné. Ja som sa preto rozhodla ich brať ako tradičné koláče ktoré sa ale nepečú.



Toto tu je len pilotná verzia a experimnet - je to dobré ale sú aj lepšie =D

Najprv som zmiešala vločky s pomačkaným banánom a medom.


Natrela džemom.


Posypala jablkami zo škoricou a citrónom proti hnednutiu.


Zase dala vločky.


A po večeri v chladničke vyklopila a natrela jogurtom - zjemnil to ale tiež som si potom uvedomila že stačilo si dať jogurt a do toho všetky tie serepetičky a ani banán by mi nezhnedol =D.


Ale na prvý pokus je úspech ak to chutí a aj mamina si dala.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.