pondelok, apríla 21

VeľkoVtipnoNočná



Pre mnohých voda, vajíčka a peniaze, pre mňa je čas Velkonočný príležitosť upiecť svojho prvého veľkonočného baránka. 

Á uchechtať sa na ňom do zbláznenia. Alebo aspoň na jeho frizúre =D.






Na slovensku je táto sladká pochúťka pečená skoro v každej domácnosti, továrňami vyrobený zase plnia police obchodov. Ale ja som nedokázala po tom dodržaní receptu nechať normálne ako vidíte. Veď uznajte, jeden z tisíca no napriek tomu iný vďaka svojej unikátnej čapici. Možno to nebolo zamýšľané ale moje podvedomie a Osud vie čo robia =D.




 Kožúšok má pekný našpicatený, nošťek je kandizovaná višňa.




 Oči sú rozpolená brusnica v čokoláde. Tá tvár sa mi zdala príliš náročná na ozdobenie tak som mu dala len takú čapicu. 



Lenže zostal mi krém  - odtiaľ tá trvalá =D.




Pikoška z pečenia: baranček sa napriek nízkej teplote upiekol najpr len z vonku a keď chcelo cesto z vnútra expandovať, vytvoril sa mu menší hrb =D. Ale aspoň, keď som ho odrezala, sme zistili že cesto je skutočne chutné.

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.