sobota, februára 8

Očarená nocou (Die for me 1) Amy Plum

Pred čítaním

Od Očarená nocou som už od začiatku čakala veľa.  Ani priam zvodná !!originálna!! obálka nedokázala vyvážiť menej zaujímavú anotáciu čo sa však zmenilo keď kniha vyšla u nás.  Keďže som tiež zistila že vytvoriť recenziu až po prečítaní je vďaka mojej lenivosti takmer nemožné budem si ju osvedčeným spôsobom priebežne aktualizovať.



Na strane 11 (prakticky 1) alias Á do kelu =D

"Rodičia mi zomreli pri autonehode len desať dní po tom, ako som dostala vodičák." Prečítam a s čiernym humorom si pomyslím na svoje nedávne skúšky. "Týžden na to,  na štedrý deň..."  čítam ďalej, zrazu si plne vedomá že je 13. 12.

12 - Pffff

Trblietavé,  čarovné - pche - takéto 'opisy' mesta poznám.  Alebo by bolo lepšie povedať nadhodnotené optimistické predstavy?

16 - stačí sa len nechať unášať...

19 - prvé stretnutie

Klasika.  On je úžasný, opalený,  modrooký...  ona je naopak nudná, ...  Veď to poznáte.
20 - to vážne?!

Tak náš krásavec vyzerá nebezpečne???  Nevoláš sa ty náhodou Bela?

32

Prvé stretnutie teda máme za sebou a poviem vám že bolo celkom zaujímavé dokiaľ nezačala s tým ako jeho tvár všade vída.

35

Tak teraz to začína byť zaujímavé!!!!!!!!!!  =D =D =D

40

A tak ide  Matke do múzea a všetkým nám je jasné koho tam stretne...

Nehovor

Tak teba tá jeho chladnosť a nebezpečenstvo priťahuje - kto by to povedal?!

48 - oficiálne namotana

Napriek pár drobnostiam sa to začína pekne rozvíjať a ja sa začínam dobre chichotať =D.
Zaujímavé pikantnosti o inej kultúre sú len plus.

49

And there we have a little of sweet romance... :-)

69

Pekne sa nám to zamotáva aj keď to Kate trochu pokazila tým svojím obmedzeným 'viem čo som videla a dobre som to pochopila a ty si hovor čo chceš'.

76 - čo je moc to je veľa

Oj,  tak sa prestali vídať.  Ale uviesť ho do deja vďaka domácej úlohe??????

90 - a máme tu ďalšiu akciu

96 - O ako Odhalenie!!!!!!!  =D

111

Vraj dávaj si pozor :-D :-D :-D :-D :-D :-D

116 - presne toto neznášam

Človek by povedal že keď niekto prečíta toľko kníh a celkovo je umelecky založený tak mu nadprirodzené veci nebudú robiť taký problém.  Ale Kate nie - ona sa toho ešte bude báť a neviem čo.... : (

158

Príbeh pokračuje skvele - zatiaľ čisto objavujeme ale páči sa mi ako sa to vyvíja.  Revenanti sú rozhodne zaujímavý.
Viete ako spoznáte že sa vám kniha naozaj páči?  Tak že je 22:40 a vy nechcete ísť spať =D.

169

Oj,  ja viem že  kniha má 318 strán,  nehovoriac ešte o dvoch ďalších dieloch ale stále ma ich odlúčenie mrzí a stále som na Kate naštvaná a ľutujem Vincenta.

170

A navyše ten jej cynický postoj 'radšej nemilovať ako naviazať sa a stratiť '...
(Predvídať dej je u mňa niekedy len otázka zamyslenia.  Ide o to či chcem tušiť ako to dopadne,  či sa zamyslím nad riešením problému - lebo vo väčšine prípadov,  ak je kniha dobrá,  nič také nepotrebujem.  Oveľa radšej sa nechám unášať prúdom.  Tu mi to momentálne nedalo - ako chce autorka preklenúť priepasť Katinej....  slabosti či krehkosti.  A ako niekomu dáte pocítiť aké to je lepšie než keď to sám zažije?!)

182

Tak toto už preháňa!!!!! :-( Správa sa hlúpo a...  Grrrrrrr

195

Ach, ty môj sladký,  presladký Jules...

200 - svetielko na konci tunela

247 - role sa vymieňajú

Zdá  sa že teraz keď je Kate opäť s Vincentom potrebuje autorka novú husi - sebeckú Georgiu.
260 - takto je správne :-) :-) :-) :-) :-)

Po dočítaní


Bolo to nové ale nič ma tak extra nechytilo.  Odporúčam pre fanúšikov paranormálneho YA

Vitajte

v hlave jednej začínajúcej ale nie úplne (dúfam) amatérskej spisovateľky. Toto bol môj blog o varení a čítaní - teraz sa tu chcem venovať svojej ďalšej vášni a tou je písanie.

Príspevky sú taký môj neformálny denník, kde sa môžem vyventilovať, podeliť o to čo robím (a malo by ma to aj dokopať každý deň k písaniu sa aspoň vyjadriť alebo ešte lepšie písať).

Zavediem vás do svojho myšlienkového procesu ohľadne stavania knihy, scén, postáv... pochválim sa čo som za deň stihla, prípadne pridám aj nejaký tip, ktorý niekomu bude pripadať očividný a niekomu možno aj nie.

Asi nemusím písať, že toto sú moje názory a skúsenosti a nemám na nič patent a bla, bla, bla.

Dúfam, že si tu každý spisovateľ nájde aspoň kúsok niečoho - či už je to spoločné trápenie, zaujímavá myšlienka, otázka alebo možno dokonca moje skromné rady.

Ďakujem za návštevu.